Ban Eta blogja

Friss topikok

  • Szakalli Ferenc: nem olyan regen ismerkedtem meg az okonettel, meggyozodesel allitom,hogy egyenesen ... (2007.10.27. 03:56) okonet
  • Huni: Ha nem megy a jatszas es az almodozas kulon, akkor talan probald meg a kettot egyutt, vagyis jatsz... (2007.03.24. 17:07) Szentelj idot 12 dologra

Linkblog

Nonap

2007.03.09. 19:41 | Ban Eta | Szólj hozzá!

A nonapot  Szentgyorgyon is megunnepeltek, megunnepeltuk.A munkakozosseggel,cukraszdaban mentunk, sutit ,fagyit fogyasztottunk.Kora reggel egy szal szekfuvel es csokival koszontottek fel.A varos kozpontjaban oriasi viragpiac volt.
A jarokelok kozul kituntek a pedagogusok.Olnyi viraggal igyekeztek hazafele.
Szamomra kedves az idei marcius nyolcadika.Szabi fiam ajandekozott meg egy csokival.
Az utobbi tiz evben nem volt erre pelda, de en nem szuntem meg remelni .Emoke lanyom soha nem mulasztja el,hogy kedveskedjen nekem.Sajnos en ezzel nem buszkelkedhetek,edesanyamat nem koszontottem fel. Hetvegere halasztottam .

A bejegyzés trackback címe:

https://baneta.blog.hu/api/trackback/id/tr644833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása