Ban Eta blogja

Friss topikok

  • Szakalli Ferenc: nem olyan regen ismerkedtem meg az okonettel, meggyozodesel allitom,hogy egyenesen ... (2007.10.27. 03:56) okonet
  • Huni: Ha nem megy a jatszas es az almodozas kulon, akkor talan probald meg a kettot egyutt, vagyis jatsz... (2007.03.24. 17:07) Szentelj idot 12 dologra

Linkblog

5, Tea vagy viz?

2007.03.25. 17:00 | Ban Eta | Szólj hozzá!

2oo6 decembereben regisztraltam az Okonet rendszerben. Megismertem a viztisztito berendezest, kostoltam a szurt vizet. Megtanultam, hogy a sok gyogytea nem mindig egeszseges, illetve nem potolja a tiszta viz szuksegletet a szervezetnek.Vettem egy keszuleket , aminek segitsegevel, elektrolizist tudok csinalni. Igy megneztem es elborzadtam milyen szennyezett a szentgyorgyi ivoviznek nevezett, sokszor szemmel lathatoan sargas-barnas viz.Szeretnek-eppen arra sporolok-beszereltetni egy viztisztitot a haztartasomban. Nem lesz konnyu leszokni a tearol, ebben a joizu, tiszta, klormentes viz segitsegemre lesz. Most reggelente, ehgyomorra egy csesze forro vizet iszom meg. Magas a koleszterinszintem, ez a tiszta meleg viz ezen segit.Napkozben is iszom vizet a tea mellett.Ha faj a fejem,idegesebb vagyok vagy munkahelyen elfog az almossag megiszom 1 liter vizet. Hamar enyhul az allapotom,sokszor el is mullik a kellemetlenseg. Meg azt is tapasztaltam, hogy tobb az energiam amiota megiszom a napi 3 liter vizet.

A bejegyzés trackback címe:

https://baneta.blog.hu/api/trackback/id/tr3050796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása