Ban Eta blogja

Friss topikok

  • Szakalli Ferenc: nem olyan regen ismerkedtem meg az okonettel, meggyozodesel allitom,hogy egyenesen ... (2007.10.27. 03:56) okonet
  • Huni: Ha nem megy a jatszas es az almodozas kulon, akkor talan probald meg a kettot egyutt, vagyis jatsz... (2007.03.24. 17:07) Szentelj idot 12 dologra

Linkblog

3, Taplalkozas

2007.03.17. 18:19 | Ban Eta | Szólj hozzá!

Kicsi gyerek korom ota mindig kover voltam.Kozel negyven eve foglalkoztat a fogyokura meg az egeszseges taplalkozas.Sokmindent kiprobaltam.Eletem soran haromszor fogytam mar tiz kilot.Nem tunik neheznek a fogyas.Van egy elmelet egy modszer azt betarsa az ember,lefogy tole.Egy eleten at kell betartani,kulomben a leadott kilok szinte eszrevetlenul ujra rajtunk vannak.Egy elegge elfogadhato modszernek tunik a szamomra az ha csoportositjuk,azt amit megeszunk.Mindent meg lehet enni,csak meg kell valasztani mit mivel.Zoldseggel ne egyunk gyumolcsot.Feherjet tartalmazo elemiszerrel ne egyunk szenhidratot tartalmazot.Zsirokkal ugyszinten ne egyunk szenhidratot tartalmazo elelmet.Nem is akarom emliteni,van egy hatasosabb modszer.Sok mozgas es sport.Az faraszto lehet nem probaltam.Szeretnek kapni egy olyan meggyozo ervet ami erre sarkalna engem.Most is tulsulyos vagyok-finoman fogalmazva-nagyon jo erzes jollakottan olvasgatni az egeszseges eletmodrol.Ebbol is lehet sportot csinalni.A zsirparnak nagyon hamar kialakulnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://baneta.blog.hu/api/trackback/id/tr5847676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása