Ban Eta blogja

Friss topikok

  • Szakalli Ferenc: nem olyan regen ismerkedtem meg az okonettel, meggyozodesel allitom,hogy egyenesen ... (2007.10.27. 03:56) okonet
  • Huni: Ha nem megy a jatszas es az almodozas kulon, akkor talan probald meg a kettot egyutt, vagyis jatsz... (2007.03.24. 17:07) Szentelj idot 12 dologra

Linkblog

4, Gyogynovenyek

2007.03.25. 16:34 | Ban Eta | Szólj hozzá!

Anyai nagymamam-Isten nyugtassa-es edesanyam, ismertek, gyujtottek es hasznaltak a gyogyfuveket. Az alap ismereteket es szokasokat toluk todom. Ezert is kedves nekem ez a tema. Sok szep emlek, kirandulas jut hirtelen eszemben. Sokat koszaltunk a "Kincsesmezon". Igy nevezte akkoriban edesanyam az a retet ami nagyon kozel volt a hazunkhoz es akkor meg az volt. Ma mar tele van hulladekkal, szemettel. Nem is lehet onnan novenyeket gyujteni. Illetve nem tanacsos, foleg taplalkozas celjabol.Engem ugy neveltek,hogy nem ittam vizet. Csak felfott vizet,teat vagy forrasvizet.Gyerekeimet en is igy probaltam nevelni. Emoke mai napig szivesen issza a teat,Szabi nem szereti.Naponta 2, 3 liter teat fozok,ezt fogyasszuk cukor nelkul. Ha utazom,munkahelyre,szorakozni megyek vagy eloadason vagyok mindig viszem magammal a 2 palack teat. Emlekszem 1999-ben, amikor a tengerparton nyaraltunk, ejjel foztem a teat,hogy masnap a nagy melegben legyen folyadekunk. Nem fogyasztunk husitot, borvizet,kavet es szeszes italt sem. Sort sem. Csak akkor vasarolok,ezekbol, amikor vengeget varok. Arra kinosan vigyazok, hogy ne eroltessem ra senkire a szokasaimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://baneta.blog.hu/api/trackback/id/tr9650778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása