Ban Eta blogja

Friss topikok

  • Szakalli Ferenc: nem olyan regen ismerkedtem meg az okonettel, meggyozodesel allitom,hogy egyenesen ... (2007.10.27. 03:56) okonet
  • Huni: Ha nem megy a jatszas es az almodozas kulon, akkor talan probald meg a kettot egyutt, vagyis jatsz... (2007.03.24. 17:07) Szentelj idot 12 dologra

Linkblog

2, Hit

2007.03.17. 17:48 | Ban Eta | Szólj hozzá!

1963-ban szulettem. Szuleim katolikusnak kereszteltek.Kotelezoen jartam hittanra es voltam elsoaldozo.Ezzel kapcsolatos emlekeim kozul az maradt meg,hogy Isten megbuntet ha rossz vagyok.Nem is imadkoztam,es templomban sem jartam 1998-ig.Elfogadtam, hogy en gonosz vagyok, feltem Istentol,hat kerultem.Ugy gondoltam,de Isten mindig velem volt.Ket szep gyerekem van, Emoke es Szabolcs.Terhessegeim alatt egy fohasz egy segelykeres el nem hagyta az ajkam.Isten nem buntetett meg engem ezert,ep egeszsegesek a gyerekeim.
Emlitettem 98-at.Ugy ereztem abban az evben osszeroppanok.Nem lattam kiutat.Most is emlekszem arra a szegyenre amit ereztem akkor,mert egy kedves munkatarsam biztatott,imadkozzak.Sikerult.Kertem megbocsatast,erot , hitet.Elfogadtam,Istent,elfogadtam magam.Megertettem ha szenvedek attol van,hogy rosszul gondolkozom az eppen felmerulo problemarol.Mindanyian meg vagyunk szeliditve,haziasitva.Ha sikerul ujra vad es a termeszethez minel kozelebb allo allapotba kerulni- no persze szellemi szinten ertem ezt-az egy boldog nagyszeru erzes.Magyaran,merek ugy elni amilyen vagyok,illetve voltam,mielott megtoltottek volna az agyam parazitakkal.Itt a parazitak allatt a belso birot a hiedelemrendszert ertem. Ezektol a parazitaktol meglehet szabadulni.A felembol szuleto erzelmek taplaljak,a veszekedes es a szenvedes.Tehat egyik modszer a parazitat ki kell eheztetni.Jogunk van a sajat fejunkkel gondolkodni.Akinek gyereke van,konnyu dolga van.Alaposan megfigyelheti,oket,eltanulhatok a modszereik,hiszen meg bennunk el a valamikori gyerek.Nem elmelet,ez amit irkalok,en gyakorolom,hatasos jo modszer.Szeretettel,teljesen bosszumentesen muvelve,par honap allatt,szep es tartos eredmeny erheto el vele.
Imadkozzunk Istenhez, hogy eleg erot es ertelmet adjon,hogy amit megtudunk valtoztatni,megtegyuk,amit nem tudunk megvaltoztatni,elfogadjuk,es hogy a kettot egymastol megtudjuk kulomboztetni.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://baneta.blog.hu/api/trackback/id/tr2747660

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása